مسابقه کتابخوانی قهرمان من 1401

مسابقه کتابخوانی قهرمان من

علاقه مندانی که به شرکت در مسابقه کتابخوانی علاقه دارند، میتوانند شرایط و جوایز مسابقه کتابخوانی من میترا نیستم را نیز بررسی کرده و در صورت نیاز نیز برای خرید کتاب من میترا نیستم از سایت عمو کتابی اقدام نمایید.


مسابقه کتابخوانی قهرمان من از 16 مهرماه 1401 شروع شد. این مسابقه با محوریت سه کتاب داداش ابراهیم، آقا محسن و علی لندی است. جوایز این مسابقه 100 میلیون ریال جایزه نقدی است که به قید قرعه به برندگان اهدا می شود. البته این مجموعه 5 جلد دارد که با کلیک بر روی مجموعه قهرمان من میتوانید هر 5 جلد را یکجا خریداری نماییدف به کودکان خود هدیه دهید و از خواندن آن در کنار کودکان خود لذت ببرید.

مسابقه ملی قهرمان من

مسابقه ی قهرمان من با شعار سه مرد در سه نسل با کتاب مرام، با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان از مردان تاثیر گذار کشورمان ایجاد شده است. هر کدام از کتاب های این مسابقه روایت هایی از زندگی یک جوانمرد است. با کلیک بر روی عنوان کتاب های زیر میتوانید هر کتاب را بررسی و برای شرکت در مسابقه نسبت به خرید آن اقدام نمایید:

کتاب داداش ابراهیم

شهید ابراهیم هادی یکی از از شهدای بزرگ و با کرامت دفاع مقدس بوده که روایت های زندگی او مورد استقبال بزرگسالان قرار گرفته است. کتاب داداش ابراهیم با بازآفرینی این خاطرات به زبان کودکانه و روان، این شخصیت عزیز را به کودکان معرفی می کند. جامعیت شخصیت ابراهیم هادی برای مخاطب بزرگسال و کودک بسیار جذاب است. او علاوه بر اینکه مومن عارفی بود ورزشکار هم بود. ظاهری زیبا داشت اما روحش از ظاهرش خیلی زیبا تربود. خاطرات زیبا و پند آموز این شهید بزرگوار می تواند به رشد اخلاقی و شخصیتی کودکان ونوجوانان کمک کند.

کتاب آقا محسن

شهید محسن ححجی یکی از شجاع ترین شهدای مدافع حرم است که توسط داعش به شهادت رسید. کتاب آقا محسن خاطره هایی زیبا وکوتاه از زندگی این مرد شجاع است که با زبان کودکانه نوشته شده است.

کتاب علی لندی

علی لندی عزیز، نوجوان برومند ایران بود که برای کمک به زنان همسایه به دل آتش زد و جان آن ها را نجات داد. اوبرای نجات آن ها جان را خود را از دست داد و نام خود را در طومار قهرمانان نوجوان ثبت کرد. کتاب علی لندی خاطرات کوتاه و زیبایی از این بزرگمرد روایت می کند.
این سه کتاب توسط نشر کتابک همراه با نقاشی های متنوع و مرتبط با موضوع به چاپ رسیده است . یکی از بهترین کتاب هایی است که کودکان ما را با بزرگمردان تاریخ آشنا می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 10 =