مسابقه کتابخوانی من میترا نیستم

مسابقه کتابخوانی من میترا نیستم

مسابقه کتابخوانی من میترا نیستم با ۵ جایزه ۳۰۰ میلیون ریالی، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از بهمن ماه ۱۴۰۱ در حال اجراست. شرکت در مسابقه کتاب من میترا نیستم بسیار راحت است. شما می توانید با خرید کتاب مسابقه از سایت عمو کتابی (برای خرید کتاب من میترا نیستم کلیک کنید) و با مطالعه آن، به سوالات چهار گزینه ای که در برگه مسابقه آمده پاسخ دهید. سپس جواب سوالات را به ترتیب خواسته شده همراه با شماره آزمون پیامک کنید. جوایز به قید قرعه به کسانی که پاسخ صحیح را می فرستند اعطا خواهد شد.

من میترا نیستم نام کتابی پر فروش و پر مخاطب است که خاطرات زندگی شهیده زینب کمایی را روایت می کند. زینب کمایی در یک خانواده پر جمعیت آبادانی متولد شد. پدرش نام او را میترا گذاشت. با شروع جنگ تحمیلی مانند آبادانی های دیگر خانواده کمایی هم مجبور به ترک شهر شدند. اگر چه که خواهران و برادران زینب در آبادان برای کمک رسانی ماندند اما زینب علی رغم میل باطنی اش به شاهین شهر رفت تا مادرش تنها نماند. او که آروزی شهادت داشت سبک زندگی خاص و جدیدی برای خود تعریف کرد. در این کتاب خاطراتی عجیب می خوانیم که نشان دهنده روح بزرگ این دختر است. در آخر هم شهادت روزی زینب می شود و در خیابان های شهر توسط منافقین کشته می شود.

زینب دختر مومن و اهل تلاشی بود او خود اسمش را از به میترا به زینب تغییر داد و نام کتاب از همین خاطره گرفته شده است. مسابقه کتاب من میترا نیستم را از دست ندهید چرا که علاوه بر خواندن یک کتاب خیلی خوب شانس خوب را در برنده شدن ۳۰ میلیون تومان هدیه نقدی محک می زنید.

2 دیدگاه در مسابقه کتابخوانی من میترا نیستم

  1. ترنم میردار says:

    کتابی بسیار عالی و پر مفهوم بود
    به نوجوانان و جوانان پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخونند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 18 =