کانال عمو کتابی در ایتا

کانال عمو کتابی در ایتا

کانال عمو کتابی در ایتا با بیش از 120 هزار عضو، پرمخاطب‌ترین کانال کتاب و مسائل تربیتی کودکان و نوجوانان است. این کانال که توسط مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجموعه عموکتابی، سامان رجایی‌، اداره می‌شود، رسالت خود را به دو حوزه کتاب کودک و تربیت منحصر کرده است. در حوزه کتاب، این مجموعه با هدف کاستن از دشواری انتخاب کتاب برای والدین، مجموعه‌ای از بهترین و تحسین‌شده‌ترین کتاب‌ها از ناشران برگزیده کتاب کودک و نوجوان را گرد هم آورده و با به‌کارگیری مشاورین متخصص در زمینه کتاب کودک و نوجوان، دغدغه والدین در حوزه کتاب را به حداقل رسانده است.

کانال عمو کتابی در ایتا با شناسه https://eitaa.com/amooketabi در دسترس علاقه‌مندان به این حوزه است.

( آیدی کانال: amooketabi )

در حوزه مسائل تربیتی نیز مجموعه عموکتابی با برگزاری دوره‌های فرزندپروری نظیر دوره تقویت عزت نفس کودکان و نوجوانان، همت خود را بر آموزش والدین متمرکز کرده است. این دوره‌ها توسط سامان رجایی، بنیانگذار مجموعه، که تجربه سال‌ها کار تربیتی با کودکان و نوجوانان را در کارنامه خود دارد، برگزار می‌شود.

این کانال روزانه به معرفی کتاب برای رده‌های سنی مختلف از تولد تا 18 سالگی  می‌پردازد. اطلاعات هر کتاب، عکس جلد و ویدئویی از تصاویر داخل کتاب‌ها نیز در معرض دید اعضا قرار می‌گیرد. در پایان هر معرفی کتاب، لینک ارتباط با مشاوران مجموعه جهت راهنمایی بیشتر یا ثبت سفارش، بارگذاری شده است که مخاطب با کلیک روی این لینک می تواند پرسش‌های احتمالی خود را مطرح و در صورت تمایل کتابهای موردنظر خود را سفارش دهد. مشاوران توانمند مجموعه براساس سن کودک و نیاز مطرح‌شده او، بهترین کتاب‌های مرتبط با موضوع و رده سنی مربوطه را به مخاطب عرضه می‌کنند.

آموزش نکات تربیتی به والدین از دیگر مواردی است که در کانال عموکتابی در ایتا می توان از آن بهره جست.

این نکات به فراخور موضوعات روز که از طرف والدین مطرح می‌شود، در کانال ارائه می‌گردد.

قصه شب به شکل نسخه شنیداری نیز هرشب قبل از ساعت 21 برای کودکان در کانال بارگذاری می‌شود. قصه شب یکی از محبوب‌ترین بخش‌های کانال عموکتابی در ایتاست.

در بازه‌های زمانی به‌خصوص، مجموعه عمو کتابی در سایت و در کانال ایتا جشنواره‌های تخفیف کتاب برگزار می‌کند. کمپین #امسال_کتاب_عیدی_بدیم از جمله این جشنواره‌ها بود که 15 تا 22 اسفند 1401 برگزار شد. این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان توانست نزدیک به ده هزار جلد کتاب را به محفل خانواده‌ها در نوروز برساند.

نظرسنجی فصلی از مخاطبین و خانواده‌ها نیز به قصد بهینه‌سازی پاسخ‌گویی، پشتیبانی و خدمات ارسال، از طریق شناسه مشاوره عمو کتابی انجام می‌شود.

کانال عمو کتابی در ایتا پُلی‌ست برای ارتباط بین کودکان با کتاب و قصه و برای والدین پنجره‌ایست به سوی خودآگاهی در امر تربیت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 9 =