معرفی کتاب برای گروه سنی ج (31 کتاب)

معرفی کتاب برای گروه سنی ج

گروه سنی ج به کودکانی که سال های اخر دبستان را سپری می کنند اطلاق می شود. کودکان 9 تا 12 سال گروه سنی ج به حساب می ایند که باید کتاب های آن ها ویژگی های مخصوص این رده ی سنی را داشته باشد. کودکان گروه سنی ج در آستانه سن بلوغ هستند. آن ها تمایل بیشتری به استقلال ار خانواده و حضور در جمع دوستان دارند. کم کم می خواهند به صورت مستقل در محیط های جدید مسئولیت های جدید را تجربه کنند. خوب است والدین به کودکان 9 تا 12 سال خود مهارت های فردی و اجتماعی مورد نیاز را آموزش دهند و اطلاعات لازم را در اختیار فرزندان بگذارند تا کودکان رفتار شایسته تری داشته باشند. یکی ازابزار های خوب تربیت کتاب است. ما در این مقاله با معرفی کتاب برای گروه سنی ج سعی داریم شما را در روند تربیت فرزندانتان یاری دهیم. شما می توانید انواع کتاب کودک با موضوعات مختلف و رده های سنی متفاوت را از سایت عمو کتابی خریداری کنید. برای مشاهده صفحه محصولات زیر و خرید آنها کافیست روی عنوان کتاب کلیک کنید.

کتاب عمو قاسم

کتاب عمو قاسم از مجموعه قهرمان من، روایت‌گر بُرش‌هایی از زندگی سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی است. این کتاب که توسط نشر کتابک عرضه شده است، کودکان را با ابعادی از زندگی و شخصیت شهید قاسم سلیمانی آشنا می‌کند که کمتر به آن پرداخته شده است. این کتاب برای کودکان 7 تا 12 سال مناسب است.

کتاب عمو قاسم


قصه های من و بابام

قصه‌های من و بابام یکی از قدیمی‌ترین کتاب‌های ترجمه‌ای ادبیات کودک و نوجوان در ایران است. این مجموعه نخستین‌‌بار در دهه چهل به فارسی برگردانده شده است.  داستان‌ها و تصاویر جذاب این مجموعه نوشته اریش اُزِر نویسنده آلمانی است که پس از مرگ همسرش این قصه‌ها و نقاشی‌ها را برای سرگرم‌کردن پسر کوچکش روایت و نقاشی کرده است.  این مجموعه 3 جلد دارد و قصه‌های تصویری‌اش برای 3 تا 7 سال و متن آن برای 7 تا 12 سال مناسب است. 

قصه های من و بابام

مجموعه کتاب ایلیا

اگر دوست دارید فرزندتان داستان جذاب ایرانی بخواند، مجموعه ایلیا بهترین انتخاب است. مجموعه ایلیا مجموعه داستانی سریالی است که هر سال شماره تازه آن به بازار می‌آید. این مجموعه هم از حیث محتوا و هم از نظر تصویرگری بسیار جذاب و پربار است.
این مجموعه شرح دلاوری‌ها و قهرمانی‌های پسری به نام ایلیاست که ماموریت دارد جهان را از شر بدی‌ها نجات دهد. تصاویر این مجموعه به سبک کمیک استریپ است و همین مزیتی است برای کودکان نسل امروز که بیشتر با محتوای بصری ارتباط می‌گیرند تا محتوای متنی. این مجموعه برای 8 تا 12 سال مناسب است.

کتاب های ایلیا


کتاب خانه درختی

خانه درختی مجموعه داستانی سریالی است که هر سال شماره تازه آن به بازار می‌آید. این مجموعه  از محبوب‌ترین کتاب‌های داستانی‌ سریالی نوجوان در کشور است. خانه درختی ماجرای جذاب و پر از طنز دو دوست است که در حال ساختن خانه درختی دلخواهشان هستند و در هر شماره سیزده طبقه بر شمار طبقات این خانه می‌افزایند. ژانر تخیلی و طنزآمیز این مجموعه رمز جذابیت آن است.  این مجموعه برای 9 تا 16 سال مناسب است.

کتاب خانه درختی


کتاب های تام گیتس

مجموعه تام گیتس یک مجموعه داستان سریالی است که به تازگی شانزدهمین جلد آن منتشر شده است. این مجموعه جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نوجوان در کشور است. این مجموعه داستان پسری است به نام تام که عاشق نقاشی کشیدن است. کل ماجرا داستان روزمرگی‌های بانمک و خنده‌دار و ماجراجویانه تام است.
سبک تصویرگری متفاوت و صفحات کم‌متن این مجموعه را برای علاقه‌مند کردن کودکان به کتاب به گزینه‌ای فوق‌العاده تبدیل کرده است.

کتاب تام گیتس


کتاب فکر کودک فلسفه

کتاب فکر کودک فلسفه کتابی برای پرورش تفکر کودکان است . بسیاری از کتاب هایی که در زمینه تفکر کودکان است را نمی توان در اختیار کودک قرار داد اما کتاب فکر کودک و صفحه با زبان روان و محتوای کودکانه طراحی شده است که می تواند به راحتی در اختیار کودکان قرار بگیرد و کودکان فهم خوبی از مطالب این کتاب داشته باشند. این کتاب که برای رده سنی ۷ تا ۱۲ سال مناسب است به کودکان گروه سنی ج کمک می کند که پایه های تفکر خود را قوی واندیشه ورزی کنند. با معرفی کتاب برای گروه سنی ج با ما همراه باشید.

کتاب فکر کودک فلسفه


کتاب خدایا اجازه

کتاب خدایا اجازه به سوالات مختلف کودکان در مورد خداوند پاسخ میدهد. این کتاب که جزء پرفروش ترین کتاب های نشر جمال است برای گروه سنی ج مناسب می باشد. در هر صفحه از این کتاب یک تصویر زیبا و بامزه طراحی شده است که کودکان هنگام مطالعه جذب آن ها می شوند. سوال های ریز و درشتی در ذهن کودکان است که باید آن را با ادبیات و منطق کودکانه پاسخ داد. خدایا اجازه نوشته آقای غلامرضا حیدری ابهری است که یکی از نویسندگان خوب در مباحث ادبیات دینی کودک می باشند.

کتاب خدایا اجازه


کتاب مغز شگفت انگیز تو

کتاب مغز شگفت انگیز تو اطلاعات ارزشمندی درباره مغز به کودکان می دهد. مغز یکی از نعمت های بزرگی خداوند است که به وسیله آن انسان ها می توانند فکر کنند و کارهای بزرگ انجام دهند. کتاب مغز شگفت انگیز تو برای کودکان گروه سنی ج مناسب است. آنها یاد می گیرند که مثل ورزشکاران باید عضلات مغزشان را تقویت کنند. در این کتاب مطالب ارزشمندی از یک روانشناس و مدرس دانشگاه به زبان روان کودکانه به بچه ها ارائه می شود. کتاب مغز شگفت انگیز تو یکی از بهترین پیشنهاد ها جهت معرفی کتاب برای گروه سنی ج می باشد.

کتاب مغز شگفت انگیز تو


کتاب خدا دوست من است: مهارت های زندگی 7

کتاب خدا دوست من از مجموعه مهارت های زندگی نثر صابرین است. این کتاب گروه سنی ج با زبان مستقیم و مانند یک دوست صمیمی با کودکان در مورد خدا صحبت میکند. کودکان 9 تا 12 سال نگاه دقیق تری به محیط اطراف و اتفاقات زندگی انسان ها دارند و سوالات گوناگونی در مورد خدا به ذهنشان می‌رسد کتاب مهارت های زندگی یکی از کتاب های از مجموعه های خوب انتشارات صابرین است که برای گروه سنی ج مناسب می باشد

خدا دوست من است – مهارت های زندگی ۷


کتاب دیگر از قلدر ها نمی ترسم: مهارت های زندگی ۱۶

کتااب دیگر از قلدرها نمیترسم از مجموعه مهارت های زندگی انتشارات صابرین است. برخی کودکان رفتار قلدرانه دارند. آنها از نظر جسمی فیزیکی و یا عاطفی به دیگران ضرر می رسانند. در سنین مدرسه و در بین پسر ها قلدری بیشتر است. کتاب دیگر از قلدرها نمیترسم به کودکان کمک می‌کند تا با قلدری کردن دوستانشان مبارزه کنند و از پس آن بر بیاید. این کتاب برای کودکان گروه سنی ج مخصوصا سن پسر ها گزینه مناسبی می باشد.

دیگر از قلدرها نمی ترسم – مهارت های زندگی ۱۶


کتاب با برنامه ریزی همه کارها ردیف می شود

کودکان کودکان ۹ تا ۱۲ سال می توانند مهارت برنامه ریزی کردن را به صورت ساده یاد بگیرند و با هدف گذاری مسائل خود را حل کنند. آنها به دلیل اینکه به مدرسه میروند دچار چالش هایی می شوند. انجام تکالیف مدرسه، بازی کردن، سرگرمی ، یادگیری و خیلی کارهای دیگر ممکن است آن ها را سر در گم کند. کتاب با برنامه ریزی همه کارها ردیف می شود یک کتاب خوب برای کودکان ۹ تا ۱۲ سال است که بتوانند با برنامه ریزی و آینده نگری قسمت پیشانی مغز خود را تقویت کنند و یکی از عادت های انسان های موفق را تمرین کنند. این کتاب یک گزینه خوب معرفی کتاب برای گروه سنی ج می باشد.

با برنامه ریزی همه کارها ردیف می شود


کتاب فکر های ناگهانی

کتاب فکر های ناگهانی در مورد یک پسر کلاس سومی است که دوست دارد مدام حرف های خنده دار بزند و فکر های جالبی یکدفعه به ذهنش می رسد. اما این کتاب به کودکان یاد می دهد اگر فکر جالبی دارند باید قبل از عمل کردن یا گفتن خوب فکر کنند. کتاب فکر های ناگهانی به کنترل رفتار و ذهن کودکان کمک می‌کند و آنها را آماده تصمیم‌گیری و مدیریت تکانه ها و ذهن می کند. این کتاب پر محتوا از مجموعه باشگاه مغز انتشارات مهرسا میباشد. اگر دوست دارید کودکان شما مدیریت تکانه ها را یاد بگیرند و بتوانند رفتار شایسته تری داشته باشند می توانید این کتاب را به آنها هدیه بدهید.

فکرهای ناگهانی


کتاب دوستی شبیه الاکلنگ است

کتاب دوستی شبیه الاکلنگ از یکی از کتاب های مجموعه چی شبیه چیه مهرسا می باشد. این کتاب به دلیل محتوای عمیق و آموزشی خوبی که دارد مورد تایید وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است. کتاب دوستی شبیه الاکلنگ است به کودکان سنین ج مفاهیم عمیقی در رابطه با دوستی آموزش می دهد .گروه سنی ج به دلیل اینکه نزدیک سن بلوغ هستند میل به استقلال بیشتر از خانواده و ارتباط عمیق تر با دوستان خود دارند. آموزش های لازم برای محکم شدن و برقراری یک دوستی سالم برای گروه سنی ج بسیار ضروری به نظر می رسد. کتاب دوستی شبیه الاکلنگ است با ارائه مفاهیم جالبی به کودکان کمک می کند دوستی های سالمی داشته باشند. با معرفی کتاب برای گروه سنی ج با ما همراه باشید.

دوستی شبیه الاکلنگ است


کتاب در جستجوی آرامش

کودکان انواع احساسات را تجربه می‌کنند. ترس، غم، شادی، غرور و… . یکی از احساسات شایع میان کودکان احساس اضطراب است. کودکان گروه سنی ج در مدرسه به دلایل مختلف استرس را تجربه می کنند .کتاب در جستجوی آرامش به کودکان کمک می‌کند که بتوانند افکارشان را منظم کنند و احساس امنیت داشته باشند. وقتی افکار کودکان منظم می شود می تواند رفتار بهتری داشته باشد. کتاب در جستجوی آرامش مهارت حل مسئله را در کودکان تقویت می‌کند و به آنها می آموزد با استرس های خود مقابله کنند.

در جستجوی آرامش


کتاب کار احساسات کودک من 

یکی از گزینه های معرفی کتاب برای گروه سنی ج کتاب کار احساسات کودک من است. یکی از مهارت های انسان های موفق خودآگاهی است. خودآگاهی تاثیر مهمی در زندگی انسان ها دارد. انسان هایی که خودآگاهاانه رفتار می‌کنند خود را خوب می‌شناسند و می‌توانند نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنند. یکی از مولفه‌های خودآگاهی انسان، شناخت احساسات است. کتاب احساسات کودک من با تمرین هایی کمک می کند که کودکان مهارت های عاطفی شان را تقویت کنند و بتوانند احساسات خود را شناسایی کنند. کتاب های کار و تمرینی یکی گزینه های خوب معرفی کتاب برای گروه سنی ج است.

کتاب کار احساسات کودک من


کتاب به قلبت گوش بده

کتاب به قلبت گوش بده سعی دارد در قالب داستانی زیبا و جذاب کودکان را با ارزشهای اخلاقی و مهربانی آشنا کند. مهربانی یک حس مثبت و یک رفتار پسندیده است که باعث میشود انسان ها کنار هم جمع شوند و کنار هم زندگی کنند. اگر مهربانی کردن نباشد زندگی اجتماعی خیلی سخت می شود .ممکن است که انسانها در قبال همدیگر دچار اشتباه شوند. آنها نیاز به مهارت هایی دارند تا بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند. این کتاب علاوه بر آموزش مهربانی به کودک به او می آموزد تاب آوری هیجانی خود را بیشتر کند. کتاب به قلبت گوش بده به کودکان می‌آموزد که چگونه مهربان باشند و مهارتهای زندگی اجتماعی را کسب کند.

کتاب به قلبت گوش بده


کتاب یه مدرسه خیلی خفن: ماجراهای من و بقیه 2

کتاب مدرسه خیلی خفن از مجموعه ماجراهای من و بقیه انتشارات مهرستان می باشد. یکی از بهترین راه های آموزش مهارت های فردی و اجتماعی و ارزشهای اخلاقی به کودکان گروه سنی ج داستان ها هستند. داستان ها با خلق یک دنیای جدید به کودکان تجربه های ذهنی متفاوت و جدید هدیه میدهند. کودکان وقتی داستان میخوانند خود را به شخصیت اصلی داستان نزدیک می بینند و در کنار او تجربه می‌کنند. آنها از اتفاق های داستان درس های زندگی را می آموزند و و اتفاق ها داستان ها به صورت غیرمستقیم و ناخودآگاه کودکان را تربیت می‌کند. اگر به دنبال یک داستان جالب و جذاب و بامزه هستید کتاب یک مدرسه خفن پیشنهاد خوبی است. این کتاب با داشتن نقاشی های مختلف و متن طنز ارزش های اخلاقی را به کودک شما می آموزد. با خرید این کتاب نگران محتوای درون داستانها نیستیم چرا که درون مایه داستان ها به ارزش ها و فرهنگ ایرانی اسلامی بسیار نزدیک می باشد.

یه مدرسه خیلی خفن: ماجراهای من و بقیه ۲


مجموعه قصه های خوب برای بچه‌های خوب

مجموعه قصه های خوب برای بچه‌های خوب یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان است. این کتاب که بیشتر از ۶۰ سال پیش نوشته شده است تاکنون فروش زیادی داشته و جای خود را به این خانواده های ایرانی باز کرده است. مهدی آذر یزدی پدر نویسندگی ادبیات کودک ایران این کتاب را در هشت جلد نوشته است. محتوای ارزشمند و سبک نگارش خوب این کتاب باعث شده است که این کتاب به زبان‌های دیگر چاپ و صادر شود. در هر جلد از این کتاب داستان ها از یک منبع کهن ایرانی یا اسلامی اقتباس شده اند. 8 جلد این مجموعه عبارتند از:

کتاب قصه های خوب برای بچه‌های خوب جلد 1 قصه های کلیله و دمنه

قصه های خوب برای بچه های خوب جلد 1

کتاب قصه های خوب برای بچه‌های خوب جلد 2 قصه های مرزبان نامه

قصه های خوب برای بچه های خوب جلد 2

کتاب قصه های خوب برای بچه‌های خوب جلد 3 قصه های سندبادنامه و قابوسنامه

https://amooketabi.ir/wp-content/uploads/2021/01/%D9%82%D8%B5%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DA%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D9%87-510x510.jpg

کتاب قصه های خوب برای بچه‌های خوب جلد 4 قصه های مثنوی مولوی

قصه های خوب برای بچه های خوب جلد 4

کتاب قصه های خوب برای بچه‌های خوب جلد 5 داستان هایی از قرآن

قصه های خوب برای بچه های خوب جلد 5

کتاب قصه های خوب برای بچه‌های خوب جلد 6 قصه های شیخ عطار

قصه های خوب برای بچه های خوب جلد 6

کتاب قصه های خوب برای بچه‌های خوب جلد 7 گلستان و ملستان

قصه های خوب برای بچه های خوب جلد 7

کتاب قصه های خوب برای بچه‌های خوب جلد 8 داستان هایی از چهارده معصوم

قصه های خوب برای بچه های خوب جلد 8

این مجموعه علاوه بر اینکه برای آموزش زبان فارسی، افزایش دایره اطلاعات و لغات کودکان بسیار مفید است به آنها ارزش ها و درس‌های مهمی از زندگی را آموزش می دهد. هم چنین خیال والدین از محتوای و درون مایه این مجموعه راحت است. شما می توانید این مجموعه را به عنوان یک غذای سالم فکری به کودکان خود هدیه بدهید. این مجموعه از بهترین گزینه های معرفی کتاب برای گروه سنی ج می باشد.


کتاب سطل مهربانی

آموزش مهارت های اجتماعی از طریق داستان یکی از بهترین شیوه های تربیت کودکان است. کتاب سطل مهربانی که سعی کرده مهربانی را با نماد یک سطل به کودکان معرفی کند، به آنها می‌آموزد که مهربانی کردن چگونه به تقویت مغز آنها منجر می شود. این داستان زیبا به خاطر محتوای ارزشمندی که دارد نشان تایید وزارت آموزش و پرورش را گرفته است و یکی از پیشنهادات خوب معرفی کتاب برای گروه سنی ج می باشد.

کتاب سطل مهربانی


کتاب نمی توانم چیز میز هایم را پیدا کنم

یکی از دغدغه‌های مهم والدین آموزش انضباط و نظم به کودکان است. بعضی از کودکان شلخته اندو نمی‌توانند وسایلشان را زود پیدا ‌کنند. ان ها برای مدرسه رفتن به مشکل برمی خورند. محیط زندگی شلوغ باعث می‌شود که ذهن انسان ها سلوغ شود و کم کم مدیریت امور از دست انسان ها خارج شود. کتاب نمی توانند تیز میز هایم را پیدا کنم یک داستان جذاب از دو پسر عمو هست که با کمک هم می توانند برنامه ریزی کردن و نظم را یاد بگیرند. جهت معرفی کتاب برای گروه سنی ج با ما همراه باشید.

نمی توانم چیز میزهایم را پیدا کنم


مجموعه قصه های تصویری شاهنامه

یکی از میراث های ملی ایرانیان داستان های کهن آنها از جمله قصه های شاهنامه است. قصه های شاهنامه به دلیل داستان های جذاب و دقیقی که داشته است ماندگار شده است. انتشارات بنفشه با بازآفرینی قصه های شاهنامه به زبان روان کودکانه به همراه تصویر های مختلف توانسته این میراث ارزشمند را برای کودکان تضمین کند. اگر میخواهید کودکان خود را با شاهنامه آشنا کنیدتا از داستان‌های آن درس های زندگی را بیاموزند مجموعه قصه های تصویری از شاهنامه پیشنهاد خوبی است.

قصه های تصویری شاهنامه


کتاب پول خدا بچه ها

یکی از گزینه هایی که جهت معرفی کتاب برای گروه سنی ج به آن می پردازیم کتاب پول خدا بچه هاست. یکی از مهمترین مهارت هایی که گروه سنی ج باید بیاموزد مهارت های مدیریت اقتصادی میباشد. گروه سنی ج که سال‌های آخر ابتدایی را سر میکنند کم کم می خواهند به صورت مستقل وارد جامعه شوند و از وابستگی خود به خانواده بکاهند. کتاب پول خدا بچه ها به سوالات مختلف بچه ها در مورد اقتصاد و مسائل اقتصادی پاسخ می دهد. آموزش مفاهیمی مثل دستمزد خرید کردن حقوق و غیره برای بچه ها اهمیت بسیاری دارد. کتاب پول خدا بچه ها با آموزش سواد مالی به کودکان ،گزینه خوب معرفی کتاب برای گروه سنی ج است.

پول، خدا، بچه ها


کتاب هنر خفن شدن

کتاب هنر خفن شدن یک کتاب برای زندگی بهتر کودکان است که توسط نشر پرتقال به چاپ رسیده است. اسم بامزه کتاب و متن جذابی که دارد به آنها کمک می کند مهارت های زندگی را با یک زبان خودمانی یاد بگیرند. مهارت هایی که با درون مایه عزت نفس تلاش و پشتکار انتخاب گری هدف گذاری و غیره تدوین شده‌اند. این کتاب پر از نقاشی های جالب و بامزه هم هست. به نظر می رسد که نویسنده این کتاب روانشناس خیلی خوبی بوده است چرا که توانسته باب میل و ذهن کودکان یک کتاب جذب کننده بنویسد.

هنر خفن شدن


کتاب خودت داستان بنویس

کتاب خودت داستان بنویس یک کتاب خوب جهت معرفی کتاب برای گروه سنی ج است. این کتاب برای کودکانی که علاقه زیادی به داستان نویسی دارند مفاهیم ساده‌ای را با زبان روان و کودکانه آموزش می دهد تا بر اساس آن ها یک داستان خوب بنویسند. کتاب تمرین های مختلفی هم برای کودکان طراحی کرده است که با کمک آنها بتوانند تمرین کنند. کتاب خودت داستان بنویس را برای کودکانی که عاشق نویسنده شدن هستند هدیه خوبی است.

خودت داستان بنویس


کتاب تو بی نظیری

تو بی نظیری یکی از کتاب های مجموعه پانچلو نشر مهرسا می باشد. این کتاب که نشان مورد تایید سامانه رشد و وزارت آموزش و پرورش را دارد از بهترین کتاب های گروه سنی ج به شمار می آید. ناشر رده سنی این کتاب را هفت تا ۷۷ سال میداند. محتوای عمیق این کتاب برای مخاطبین بسیار جذاب است و درس های خوبی از زندگی را به مخاطب می‌دهد.

انسان ها از مقایسه شدن رنج بسیاری می‌برند. آنها دوست دارند در جمع ها دوست داشتنی محبوب و مورد تایید باشند. اما همیشه این اتفاق نمی‌افتد. واقعیت های زندگی اجتماعی به گونه دیگری است که گاهی انسان ها به دلیل نقاط ضعفی که دارند مورد بی مهری واقع یا طرد می شوند.

در این کتاب که با انتقاد به مقایسه شدن انسان ها نوشته شده است به کودکان یاد می دهد ارزش وجودی خودشان را کشف کنند و اهمیتی برای حرف دیگران اهمیت قائل نباشند. این کتاب به تقویت عزت نفس کودکان کمک شایانی می‌کند و داشتن عزت نفس باعث می شود که کودکان به موفقیت های گوناگونی در زندگی فردی و اجتماعی برسند. این مجموعه یکی از بهترین پیشنهاد های معرفی کتاب برای گروه سنی ج می باشد.

تو بی نظیری از مجموعه پانچلو


کتاب ذهن قدرتمند ما

کتاب ذهن قدرتمند ما داستان یک پسر و یک دختر است که در دو کتاب دیگر با نام های دختری با ذهن قدرتمند و پسری با ذهن قدرتمند در مورد آن‌ها داستان خواندیم.

در جلد سوم مجموعه ذهن قدرتمند این دختر و پسر یاد می‌گیرند که مسائل خود را با هدف گذاری حل کنند. آموزش مهارت هدف گذاری به کودکان در قالب داستان یکی از بهترین روش آموزش هاست. کودکان با این کتاب مهارت راهبردی هدف گذاری را در کودکی یاد می گیرند و می توانند برای حل مسائل خود برنامه‌ریزی کند به نظر شما این کتاب هیجان انگیز نیست؟

ذهن قدرتمند ما


کتاب عصبانی شدن همیشه بد نیست

کتاب عصبانی شدن همیشه بد نیست از مجموعه مهارت های زندگی انتشارات صابرین می باشد. این کتاب در مورد عصبانیت با کودکان صحبت می‌کند و آن را یک هیجان مفید معرفی می کند‌ که خداوند بی دلیل آن را در انسانها خلق نکرده است. اما این هیجان مانند تمام هیجان های دیگر باید کنترل شود و موقعیت های بروز آن شناسایی شود.

این کتاب مانند یک دوست صمیمی با کودکان صحبت می‌کند. مربیان و والدین نیز می‌توانند با خواندن آن با کودک گفتگو کنند. این کتاب به سوالات مختلفی در مورد عصبانی شدن پاسخ می دهد و یک راهنمای خوب برای کودکان است.

عصبانی شدن همیشه بد نیست – مهارت های زندگی ۱۳


با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم

کتاب با یک مشکل چه کار می توانم بکنم یک کتاب جالب برای کودکان گروه سنی ج است. هر انسانی حتی کودکان با مسائل مختلف روبرو می شوند.آن ها باید بتواند با تفکر مسائل را حل کنند و بهترین برخورد را در مواجهه با مسائل داشته باشند.

در مواجهه با هر مشکلی احساسات مختلفی به سراغ انسان ها می آيد. عصبانیت، ترس، نگرانی، قهر کردن و… اما کودکی که شجاعت را انتخاب میکند میتواند با مسائل بجنگند و آنها را حل کند. جهت معرفی کتاب برای گروه سنی ج با ما همراه باشید.

با یک مشکل چه‌کار می‌توانم بکنم؟


کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم

کتاب با یک فرصت چه کار می‌توانم بکنم یکی از کتاب های مهارت محور انتشارات مهرسا می باشد. در این کتاب به کودکان آموزش داده می‌شود زمانی که انسان با موقعیت جدید و ناشناخته روبرو می شود احساس های مختلفی به آنها دست می دهد. اما آنها می توانند با شجاعت از فرصت‌ها استفاده کنند و دنیای تازه ای را تجربه کنند.

این کتاب با متنی روان به کودک آموزش می دهد با ترس ها در موقعیت های جدید مقابله کنند و برای گروه سنی ب مناسب است. شما می توانید با مطالعه انواع معرفی کتاب برای گروه سنی ج با توجه به علاقه فرزندتان، کتاب های خوب را شناسایی کنید.

با یک فرصت چه کار میتوانم بکنم؟


سخن آخر

برای والدینی که دغدغه تربیت کودکان خود را دارند کتاب یک همکار و دوست خوب است. کتاب ها مفاهیم ارزشمندی را به کودکان منتقل می کنند. کتاب غذای روح انسان هاست که می تواند سالم یا فاسد باشد. با مطالعه مقاله معرفی کتاب برای گروه سنی ج کتاب های خوب را برای کودکان شناسایی کنید تا فرزندانتان با مطالعه آنها مفاهیم مهمی را فرابگیرند. همچنین پیشنهاد میکنیم لیست کتاب های معرفی شده در مقاله معرفی کتاب برای گروه سنی ب را نیز بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 7 =